Ekin Koç Kimdir Biyografisi Resimleri

Posted by Unknown On 6 Eylül 2013 Cuma 39 yorum
Ekin Koç Biyografisi
FOX TV ekranlarında yayınlanan Sana bir sır vereceğim dizisiyle ünlenen Ekin Koç, 1992 Antalya doğumlu Türk dizi oyuncusu. Bilgi Üniversitesi’nde İşletme bölümünde eğitim hayatına devam eden Ekin Koç, aynı zamanda Akademi 35 Buçuk Sanat Evi'nde de oyunculuk eğitimi almaktadır.

Murat Boz’a olan benzerliği ile dikkatleri üzerine çeken yakışıklı oyuncu Ekin Koç 21 yaşında olup 21 haziran 1992 tarihinde Antalya’da dünyaya gelmiştir. Yakışıklı oyuncunun boyu 1,70 cm ve göz rengi kahverengidir. Ekin Koç 35 buçuk atölyesi öğrencisi olup, Vahide Gördüm ve eşi Altan Gördüm’den dersler alan oyuncu şimdi ise Sana Bir Sır Vereceğim dizisinde oynamaktadır.

Sana Bir Sır Vereceğim dizisi genç oyuncunun ilk televizyon projesidir. Ekin Koç dizide asi ve serseri ruhlu, özel güçleri olup kendini görünmez yapabilen bir karakter olan Tilki’yi canlandırmaktadır.

Ekin Koç Resimleri













Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
39 yorum:

Adsız dedi ki...

Ekin 21 yaşında 1992 doğumlu. Ve ismi Engin Koç değil Ekin Koç :)

Adsız dedi ki...

zaten yukarıda da öyle yazıyor

Adsız dedi ki...

yalnız Ekinin bir diğer ismi daha var bildiğiniz gibi twitterda i.ekinkoç diye geçiyor ve işte o i ' nin sırrı ismettir ismet ekin koç ölümüne hayranıyız aşkısınınnn

Adsız dedi ki...

Aslında bu genç oyuncu yakışikli:-)

Adsız dedi ki...

yakışıklı ki ne yakışıklı ekin koçççççççççççççç

Adsız dedi ki...

Aşksıınnn İ.Ekin Koççç

Adsız dedi ki...

Ekin koç sana hastayım.Çok tatlısı EKİN KOÇ... :D

Adsız dedi ki...

seni yirink amk yirink kız olsam ilk sana verirdim

Adsız dedi ki...

Hastasiyiz dedeee

Adsız dedi ki...

aşkım ekinim benim much :D <3

Adsız dedi ki...

Çok tatlı

Unknown dedi ki...

Yeni projesini hayırlarım yeni meni ama hiç taviz vermiyoda bunu beğendim sanki yılların aktörü gibi başalar veee darısı başıma inşallah benim hallerimden biri buydu ....:))

Adsız dedi ki...

27 yaşında canlarım ismet ekin koç :)

ARZU dedi ki...

MERHABA SİZİN HAYRANINIZIM DEMET ÖZDEMİR İLE BİRBİRİNİZE ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ HANGİ TAKIMLISINIZ BENCE BEŞİKTAŞLISINIZ NEYSE KISA KESEYİM SİZİ ÇOK SEVİYORUM O GÜLÜŞÜNÜZE BİTİYORUM

Adsız dedi ki...

Acayip yakışılı yaaa demetle çok yakışıyorlar.

Adsız dedi ki...

Geri... ne yazmışsın sen okunakli bir sey yazsaydinya amk...

Adsız dedi ki...

27 Degil 21 yasinda bikereee

Adsız dedi ki...

Süpersiniz aytil

Adsız dedi ki...

Ne ismeti beeeeee:€

Adsız dedi ki...

nah size obenım

Adsız dedi ki...

Boyu 1.70 mii

Adsız dedi ki...

Ekin Abiiii :3 <3
Çok seviyoruz seni :)

Adsız dedi ki...

Hayir 21 yasinda 27 de yanlislik pldu o kadar

Adsız dedi ki...

çok yakişiklı filimde rolunu çok güzel yapıyor



Adsız dedi ki...

Ya ekin koç 27 yaşında diye gösteriliyodu peki gerçekten 21 yaşinda mi yoksa 27 mi

Adsız dedi ki...

Ekin kocu cek seviyorum bakuden selamlar

Adsız dedi ki...

oy ölüreeemm saaann

Adsız dedi ki...

bne yha cock cock yormlar bnm 3 ysndaki yeğnm ble bqle knuşmuo cahiller szi :D

Adsız dedi ki...

bu arada sze bkmaz o qerek yk yqni tartsma yha :)

Adsız dedi ki...

21 yasinda ekin koc ve ben onun faniyim bakuden selamlar

rylara dedi ki...

bikere ekinin adı ismet ekin koç degişititrseniz sevinirik <3 <3

Adsız dedi ki...

Cok tatliiiiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

merhaba iltifatlarınız için sağolun ben i.ekin koç

Adsız dedi ki...

İsmi İSMET EKİN KOÇ kendisi söyledi..
Ekin SENİ ÇOK SEVİYORUM
AŞKIMMM

Adsız dedi ki...

Tambir yıldız anneler nelerde doğruyo :)))

Adsız dedi ki...

Arkadaslar sorulari bana sorun ben onun sevgilisiyim simdi ekin 1.70boyundq kardesi kim bilen var mi bennnnnnnn yetkin koc ekinin diger
ismi ismet ekin koc tilki benim arkidesim var irem seni cop gibi kullaniyorrrrrrrrrrrrrr

Unknown dedi ki...

Nası yaaaa bu tuhaf oldu ama senin boyun 1.70 değil de 1.80 değil miydi

Adsız dedi ki...

《BEN SANA ASHIGIM》♡♡♡EKIN♡♡♡

Adsız dedi ki...

EKIN SANA ASHIGIM

Yorum Gönder